Cesta: OMA » SALES MANAGEMENT, s.r.o.
SALES MANAGEMENT, s.r.o.
Zastávky v okolí
Devätinová ¤, Devätinová ¤, Lieskovská cesta ¤, Lieskovská cesta ¤, PD P. Biskupice ¤, MiÚ P. Biskupice ¤, MiÚ P. Biskupice ¤, MiÚ P. Biskupice ¤, PD P. Biskupice ¤, Nemoc. P. Biskupice ¤, Nemoc. P. Biskupice ¤, Vinohradnícka ¤MHD v okolí
Bus 727: Bratislava = > Šamorín ¤, Bus 715: Dunajská Lužnán = > Bratislava ¤, Bus 715: Bratislava = > Dunajská Lužná ¤, Bus 737: Bratislava = > Hamuliakovo = > Šamorín ¤, Bus 727: Šamorín = > Bratislava ¤, Bus 799: Šamorín = > Hamuliakovo = > Bratislava ¤, Bus 799: Bratislava = > Hamuliakovo = > Šamorín ¤, Bus 737: Šamorín = > Hamuliakovo = > Bratislava ¤, Bus 727: Šamorín = > Bratislava ¤, Bus 725: Miloslavov = > Bratislava ¤, Bus 727: Bratislava = > Šamorín ¤Ulice v okolí
Šamorínska ¤, Amurská ¤, Jegenešská ¤, Akad. mal. Jozefa Nagya ¤, Družobná ¤, Devätinová ¤, Svornosti ¤Ako korigovať chyby a slabú výkonnosť obchodných zástupcov
Veľa manažérov v sebe hromadí pozorovania chabého správania svojich pracovníkov. Potom jedného dňa, keď pretečie pohár ich trpezlivosti, vybuchnú a všetko zo seba vychrlia ako sopka, a to nie je dobré. Tento vzorec správania príliš devastuje reputáciu a účinnosť manažéra. Neodkladajte pochvalu, ani pokarhanie Jednou z najčastejších príčin slabej výkonnosti pracovníkov obchodného tímu je nedostatok viacKeď zákazník nepošle objednávku
Ak zákazník nepošle sľúbenú objednávku tak ako sľúbil, predaj viazne a vyčkávanie na objednávku predajcu zožiera. Juraj prehľadáva mailovú schránku. Márne hľadá objednávku od firmy, ktorá mu ju sľúbila poslať už pred týždňom. Ide na recepciu, no odpoveď dostane skôr, ako sa stihne opýtať: „Nič neprišlo. Ani v pošte, ani mailom, ani faxom,“ hovorí usmiata […] The post Keď zákazník nepošle obj viacŤažko na tréningu, ľahko u zákazníka
Dnes to v predaji nemá nikto na ružiach ustlané. Trh je neúprosný. Ponuka ďaleko prevyšuje dopyt. Naplniť stanovené objemy predaja nie je úplne jednoduché, ani pre vedúceho predaja, ani pre jeho predajcov a obchodných zástupcov. Okolnosti predaja sú niekedy naozaj vysiľujúce. Výkonnosť sa udržať dá Na udržanie a zvýšenie výkonnosti predajného tímu existuje osvedčený spôsob, pravidelne opakovaný [& viacŤažko na cvičisku, ľahko v predaji
Nech predávate čokoľvek, situácia na trhu nie je jednoduchá. Ponuka mnohonásobne prevyšuje dopyt. Ak predajcovia neskórujú u zákazníka, okamžite nastupuje konkurencia. Ako šéfovi predaja vám je jasné, že vaši predajcovia nesmú robiť zbytočné chyby. Vieme, že tak ako sa dá len veľmi ťažko krájať chlieb s tupým nožom, tak sa dá len veľmi ťažko splniť stanovený plán […] The post Ťažko na cvičis viacAko zákazníkovi „predať“ zvýšenie ceny
Nebuďte ľútosť u zákazníka a neprezentujte mu len zvýšenie ceny. Presvedčte ho vyššou pridanou hodnotou pri poskytovaní služieb. Ukážte mu čo tým získa on. Vlado pracuje v servisnej spoločnosti, ktorá zabezpečuje bezporuchovú prevádzku výťahov. Má na starosti predaj servisných prác, dohoduje dlhodobé zmluvy. Práve ide na rokovanie s manažérom správcovskej spoločnosti, ktorá sa stará o viac ako 7 viacAko predať a prezentovať výhody výrobku
Zákazníci si kupujú úžitok, nie parametre výrobku. Preto predajca nesmie prezentovať len parametre výrobku. Musí ukázať zákazníkovi prínos jeho riešenia. Zdeno predáva vírivé bazény. Práve hovorí so zákazníkom, ktorý prejavil záujem o vystavený bazén v ich predajni. „Tento sa mi páči. Môžete mi niečo o ňom povedať?“ Zdeno pristúpi k bazénu a hovorí: „Ide o bazén, […] The post Ako predať a pr viacAko obnoviť spoluprácu
Najlepší spôsob, ako obnoviť spoluprácu so zákazníkom je osobné stretnutie na ktorom mu predajca položí tie správne otázky, ktorými zistí svoju príležitosť. Gregor predáva inzerciu pre módny časopis. Od šéfa dostal úlohu kontaktovať firmy, ktoré prestali inzerovať, a pokúsiť sa s nimi obnoviť spoluprácu. „Dobrý deň. Vy ste v minulosti už u nás inzerovali, a […] The post Ako obnoviť spoluprác viacStres pred rokovaním
Pred rokovaním by si mal každý predajca zodpovedať otázku: „Čo idem zisťovať u tohto zákazníka?“. Nemal by sa len fixovať na to čo bude hovoriť, ale aj na to čo bude zisťovať. Matúš je predajca spoločnosti, ktorá ponúka ekonomické a účtovné služby malým a stredne veľkým firmám. Jeho hlavnou úlohou je získavať pre spoločnosť nových […] The post Stres pred rokovaním appeared first on Sales Man viacTam to majú lacnejšie
Zákazníka treba priviesť k tomu, aby vlastným úsudkom porovnal viaceré ponuky. Daniel hovorí so zákazníkom, ktorý chce kúpiť desať počítačov. „Také isté nám ponúka firma ABC a podstatne lacnejšie,“ ohradzuje sa zákazník proti predloženej ponuke. „Ale my nie sme ABC! Toto je úplne iná kategória počítačov,“ reaguje Daniel. „Ja viem, že nie ste ABC, len […] The post Tam to majú lacnejšie viac3 najčastejšie chyby v predaji
Predajca by mal vnímať zákazníkove výroky a reakcie presne a nie si domýšľať. Mnoho predajcov opakuje rovnaké chyby v predaji. Milan sedí s riaditeľom firmy, ktorá chce renovovať kancelárske priestory. Na úvod sa riaditeľ pozrie na hodinky, podvihne obočie a hlasno vyfúkne. Vráti sa pohľadom na Milana: „Počúvam vás.“ Milan reaguje: „Pán riaditeľ, vidím, […] The post 3 najčastejšie ch viacV kategóriách
kancelária v Podunajské Biskupice 12x, kancelária v okres Bratislava II 310x, kancelária v Bratislava 993x, kancelária v Podunajská rovina 999x, kancelária v Bratislavský kraj 1086xViac o bode
Viac info: aktualizovať mapu, uprav v JOSM (pokročilé), 4006307683, stiahni GPX, najbližšia MHD, ele2: 129.9733, office: financial, website: http://www.salesmanagement.sk/, lon: 17.2119525, lat: 48.1201434, og type: place, og locality: Podunajské Biskupice,Podpor projekt OMA:

Spojte sa s nami na facebooku, zdieľajte túto stránku na Facebooku, na Twittri, alebo umiestnite odkaz na svoju stránku.
Ale hlavne doplňte dáta do Openstreetmap, fotky do Freemap galérie, články do wikipédie, ...
Zdroj dát
Mapové údaje pochádzajú z www.OpenStreetMap.org, databáza je prístupná pod licenciou ODbL.